A-lagets match mot Sandarna Bk
Fre 24 maj, 18:00-20:45
Åbyvallen
Samling: 18:00Hej!
Vi har blivit inbjudna till A-lagsmatchen fredagen 24:e maj.
Detta innebär att vi skall hjälpa till med arrangemanget, denna information har kommit ut ifrån klubbchefen:
Alla ungdomslag kommer få varsin match där spelare går inmarsch (de yngsta), är bollkallar och en härlig hejarklack medans vårdnadshavare hjälper till med att bemanna kiosken och inträdet (allt kommer finnas på plats). Det är också fritt fram att ordna en aktivitet, tex lotteri, fiskedamm, en tävling i halvlek eller något annat kul (ej "ren" försäljning).
Laget får hela vinsten av aktiviteten och halva vinsten från försäljningen i kiosken.
Er match är:
Fredagen 24/5 kl 18:45 på Åby 1.
Vi behöver
-6 spelare till bollkallar, samling 18:15
-1 vuxen som ansvarar för bollkallarna, samling 18:15
-2-3 vuxna till kiosken samling:18:00
-2 vuxna till inträdet samling 18:00
Detta innebär att vi behöver 6 spelare som samlas 18.15 ihop med en vuxen som har lite koll.
2-3 vuxna som bemannar kiosken ifrån 18.00 samt 2 vuxna som bemannar inträdet med samling 18.00
Vi har en aktivitetsgrupp utsedd redan på föräldramötet, denna grupp får ta ansvaret för att dessa roller fylls samt om möjligt skapa en halvtidsaktivitet. När det närmar sig datumet, kommer anmälan stängas och då får de i uppgift att samordna vilka som får vilka roller. Vi i ledarteamet kan skicka kallelse till de barn som skall gå på inmarschen, när vi fått in intresseanmälan
/Tränargruppen
Vi har blivit inbjudna till A-lagsmatchen fredagen 24:e maj.
Detta innebär att vi skall hjälpa till med arrangemanget, denna information har kommit ut ifrån klubbchefen:
Alla ungdomslag kommer få varsin match där spelare går inmarsch (de yngsta), är bollkallar och en härlig hejarklack medans vårdnadshavare hjälper till med att bemanna kiosken och inträdet (allt kommer finnas på plats). Det är också fritt fram att ordna en aktivitet, tex lotteri, fiskedamm, en tävling i halvlek eller något annat kul (ej "ren" försäljning).
Laget får hela vinsten av aktiviteten och halva vinsten från försäljningen i kiosken.
Er match är:
Fredagen 24/5 kl 18:45 på Åby 1.
Vi behöver
-6 spelare till bollkallar, samling 18:15
-1 vuxen som ansvarar för bollkallarna, samling 18:15
-2-3 vuxna till kiosken samling:18:00
-2 vuxna till inträdet samling 18:00
Detta innebär att vi behöver 6 spelare som samlas 18.15 ihop med en vuxen som har lite koll.
2-3 vuxna som bemannar kiosken ifrån 18.00 samt 2 vuxna som bemannar inträdet med samling 18.00
Vi har en aktivitetsgrupp utsedd redan på föräldramötet, denna grupp får ta ansvaret för att dessa roller fylls samt om möjligt skapa en halvtidsaktivitet. När det närmar sig datumet, kommer anmälan stängas och då får de i uppgift att samordna vilka som får vilka roller. Vi i ledarteamet kan skicka kallelse till de barn som skall gå på inmarschen, när vi fått in intresseanmälan
/Tränargruppen
Endast kallade kan anmäla sig till aktiviteten. 79 personer är kallade.
Logga in här
Logga in här